Kontakt oss
Kontakt oss
-
Jeg har nettopp kjøpt en klokke men nå står det at den er i restordre/utsolgt?
Så snart du har gjennomført ditt kjøp går vårt system automatisk inn og fjerner et eksemplar fra lagerlisten. Dette gjøres for å reservere klokken til deg. Har lagerbeholdningen vært nede på 1, vil lagerantallet etter ditt kjøp stå på 0, og dermed stå som utsolgt. Men ingen fare, dette gjelder kun for fremtidige kjøp. Din klokke vil bli sendt samme eller neste hverdag (dersom bestilt innen klokken 15), og du vil motta klokken om ikke mange dagene.
-
Hvordan kan jeg tilpasse klokkelenken?
Vi anbefaler å kjøpe et Lenkejusterings verktøy.
Det koster normalt 299 kr, men vi tilbyr det med over 60% besparelse så du kan justere lenken du kjøper hos oss selv.
Du kan se lese mer om hvordan det brukes på denne siden: -
Klokken passer meg ikke og jeg ønsker å returnere den - hva gjør jeg?
Vi henviser til punktet angrerett i våre handelsbetingelser. Vi ønsker dog å understreke her at alle returneringer bør sendes som pakke med sporing . Forsendelser med frimerker uten sporing skjer på eget ansvar. Vennligst fyll ut på baksiden av din faktura og vedlegg pakken. Du kan også velge Retur i skjemaet litt lenger ned på siden og fylle ut, deretter print ut siden du får opp og vedlegg i pakken (for hurtigere returbehandling).
Under denne teksten finner du de tre mest vanlige spørsmålene og svar på disse. Om du ønsker at se svaret klikker du på spørsmålet.
Kan du ikke finne svaret på ditt spørsmål kan du sende inn vårt skjema litt lengre ned på siden.